Wednesday, October 07, 2009

A sisters Hope

This post and RAK is connected to the Dutch event "A Sisters Hope-60 KM walk". Due to this, only Dutch people will be able to enter for a chance to win the RAK below, sorry to international readers!

Hallo allemaal! Oktober staat zoals elk jaar in het teken van aandacht voor borstkanker een doel die ik erg belangrijk vind. Een lieve scrapvriendin, Monique Helfrich zet zich met hart en ziel in om donaties te werven ten behoeve van A Sisters Hope. Vorig jaar heb ik zo'n 90 pink ribbon cupcakes gebakken en versierd om haar hierbij te steunen maar dit jaar had ze deze zelf gebakken ... En niet alleen ik wilde haar steunen maar ook het dt leek het leuk om iets te doen om nog wat geld voor haar in te zamelen en dus hebben we het volgende bedacht.

Alle vier hebben we een RAK samengesteld. Als je kans wilt maken op één van die prijzen en tegelijkertijd een fantastisch doel wilt steunen, ga dan naar de MLS blog om te lezen hoe. Hieronder zie je de RAK die ik heb samengesteld voor, ook al lijkt het ver weg, de kerst. Leuke chipboardfiguren van Making Memories, rikrak lint en mooi nostalgisch kerstpapier van daisy d. Stiekum ga ik daar nog wat kleine embellishments aan toe voegen maar die houd ik nog even een verrassing.

Aankomend weekend loopt Monique samen met vele anderen de tweedaagse wandeling van 60 kilometer. Ik wens haar heel veel succes! Wie weet steun je Monique al, maar als je graag een steentje wilt bijdragen aan een prachtig doel èn zo tegelijkertijd kans wilt maken op één van de vier prijzen (zie de andere 3 op de MLS blog), lees dan hier hoe!

Monique, je bent echt geweldig en suc6 met de 60 km !

1 comment:

Monique Helfrich said...

Dank je wel!!! En jij en je DT meiden zijn SCHATTEN!!!